יש להזכיר כאן את דברי המכתב מאליהו (ח"ב עמוד 125), שעל ידי התחדשות השמחה בכל דרגה, תגדל הכרת הטוב ותרבינה הנדיבות והאהבה.
בנוסף, אם יש לו סיום מסכת או שמחה, יראה שיעשנה בחודש אדר. והפוסקים כתבו שישתה קצת יין בכניסת החודש.
מורה הוראה בבית המדרש "תפארת בבא סאלי"