הנה אע"פ שמצוה לקרות את המגילה ברוב עם, מ"מ כתב החיי אדם (כלל קנה ס"ז) בזה"ל: "ומכל מקום נראה לי מי שמתפלל כל השנה בקביעות במנין המיוחד לו להתפלל שם, אין צריך לילך לבית הכנסת". ע"כ. והביאו המשנ"ב(סי' תרפז ס"ק ז). ונראה שהוא הדין לענין מנין שמתפללים יחד בשבתות ויו"ט שנקרא מנין קבוע לענין זה. וכ"כ בספר נטעי מרדכי (מאיר, עמ' קלג) שנראה שבית הכנסת שיש בו מנין קבוע לשבת נחשב מנין קבוע גם לגבי פורים, והוסיף, שכן שמע מהגרמ"ש קליין שליט"א, וכתב שהוסיף הגרמ"ש קליין שליט"א, שבדרך כלל הקביעות של מנינים אלו לשבת וגם ליו"ט, וממילא גם פורים בכלל. ע"כ.
מורה הוראה בבית המדרש "תפארת בבא סאלי"