הנה אע"פ דקי"ל שאסור לבן לישב במקום המיוחד לאביו וכמ"ש מרן בש"ע (יו"ד סי' רמ ס"ב), וכן הדין אף במקום המיוחד לו בבית הכנסת כדמוכח מדברי רבינו ירוחם (נ"א ח"ד) משם הרמ"ה. מ"מ עיקר האיסור אינו אלא בחייו, משא"כ לאחר פטירתו אין איסור בדבר, וכמ"ש בתוספות ר"י הזקן (קידושין לא סע"ב) וז"ל: לא עומד במקומו במדרגה אחת במקום המיוחד לאביו לעמוד שם עם זקני העיר, ולא יושב במקומו, במקום שיושב ממש, "ומסתברא דכל הני דוקאבחייו של אביו". עכ"ל.
מורה הוראה בבית המדרש "תפארת בבא סאלי"