כתב מרן בש"ע (יו"ד סי' קעט ס"ד) בית תינוק ואשה, אף על פי שאין נחש יש סימן. וכתב הרמ"א, וכן מותר לומר לתינוק פסוק לי פסוקך. ע"כ. וכתב הגאון מהריק"ש ז"ל בערך לחם (שם) דמ"ש מרן "תינוק" יש סימן, יש מפרשים תינוק היינו שנולד לו בן. ויש מפרשים שאומר לו פסוק לי פסוקך. "ונראה לי דלכולי עלמא מותר לפתוח בתורה לראות הפסוק העולה, כי היא חיינו, וכמו שמצינו ביאשיה (יומא נב: הוריות יב.) שעשה מעשה על פי מה שמצא ספר תורה גלול באותו פסוק. וכן עמא דבר". עכ"ל. וכ"כ מרן החיד"א ז"ל בשיורי ברכה (סי' קעט ס"ק ו) משם הגאון רבי אליהו הכהן ז"ל מאיזמיר (בעל שבט מוסר) שקיבל כן מרבותיו. ע"ש.
מורה הוראה בבית המדרש "תפארת בבא סאלי"