הדבר פשוט, שהרי אינה מצות עשה שהזמן גרמא שיש לחלק בין נשים לגברים. ועוד מאחר שענינה שמירה מסכנה, כבר אמרו רבותינו בכיו"ב (קידושין לד.) לענין מזוזה, אטו גברי בעי חיי נשי לא בעי חיי. וכ"כ בשו"ת לבושי מרדכי מה"ת (חיו"ד סי' לה אות ב) והוסיף, שאפי' למ"ש המג"א (סי' קו ס"ק ב) בדעת מרן הש"ע שדי לנשים לענין תפלה בבקשה אחת ביום, מ"מ כבר כתב שם משם הגהות הסמ"ק (מצוה יא) דבעת צרה צריכים להתפלל. ע"ש.
מורה הוראה בבית המדרש "תפארת בבא סאלי"