כ"כ בשו"ת שבט הלוי ח"ג (סי' קסה), שעכ"פ אין לנהוג כן ע"פ אומדנא מאחר שהמנוח היה צדיק וחסיד וחרד מן הדין וכו' שאין להתחכם נגד פשטות דברי הרמ"א מלבד היכא שציוה בפירוש שמחל על בזיונו. ואף במקום שציוה יש מקום להרהר בזה משום בזיון כמ"ש בשו"ת בית יצחק (חיו"ד ח"ב סי' קנז), אמנם אם ציוה כבר נהגו לעשות רצון אביהם "עכ"פ בפיחות כמה ימים".
מורה הוראה בבית המדרש "תפארת בבא סאלי"