אע"פ שמצינו שרבותינו אסרו להעלות בשר וגבינה יחד על שלחן אחד וכן שלא לאכול יחד שני אנשים זה בשר וזה חלב אא"כ יאכל כל אחד על מפה שלו או שיניחו היכר ביניהם מחשש שמא יבואו לאכול זה מזה, כמבואר בטוש"ע(יו"ד סי' פח), מ"מ זהו דוקא כשאוכלים בשר וגבינה יחד, דחיישינן שיאכלם יחד, משא"כ בנ"ד שנמצא בתוך שש שעות לאכילת בשר י"ל דכולי האי לא גזרינן. וכן כתב הפרמ"ג (סי' פח משב"ז ס"ק ב) דכל כה"ג שרי, דכולי האי לא גזרינן. והביאו מרן החיד"א ז"ל בברכ"י (סי' פח ס"ק ח), וכתב ע"ז שכן עיקר. וכ"כ עוד בכה"ח (סי' פח ס"ק כא) משם עוד אחרונים.
מורה הוראה בבית המדרש "תפארת בבא סאלי"